tisdag 28 februari 2012

Fim!/ANDERS/WUNDERBAUM/ELITE/|/.

Hipp hipp hora: Jag tycker det är fel att dom utnytjar henne när hon somnar, och kompisarna står bara och kollar på utan att göra nått. så j'vla dålig stil i skolan när dom kallar henne hora och sätter upp bilder på skåpen efter hon somna på festen. Tycker det är fel när lärarna inte bryrsig. Väldigt o troligt att dom får tag på så mycke sprit innan festen och att man går på sån fest me nior.. Jag gillar inte ord valet i filmen väldigt mycket svärord. Tycker läraren ska fråga hur det är och men föräldrar för man ser ju att hon inte mår så bra efter att dom utnutjade henne.

Sandor/Ida : förstod inte så mycket av den för såg bara 20 sista min. När hennes mamma försökte ta livet av sig förstod jag henne hon hade igen kontroll över henne! Jag tyckte det var fel att hon drack så jätte mycket som hon gjorde. Men det var bra när hon fick träffa Sandor för det värkade som det blev mer årdning

AV: Anders......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar