tisdag 28 februari 2012

Dem 3 Filmerna

Little Miss Sunshine
I filmen så hade nästan alla personer ett litet problem och väldigt olika personligheter. Jag tyckte att filmen var ganska tråkig för att det hände inget som man verkligen var spännande och dem åkte bara runt i en bil.

Föräldrarna var lite olika för mamman brydde sig inte så mycket om att hennes dotter skulle vinna tävlingen. Hon var de som stöttade hennes dotter medans pappan bara ville att hon skulle vinna och han ville följa dem där 9 stegen för att vinna. Men i slutet så blev han smart och inte brydde sig om dem där 9 stegen. Jag skulle inte vilat ha dem föräldrarna för dem verkade väldigt konstiga och dem bråkade bara hela tiden.

Hipp Hipp Hora
Språket var inte så jätte fint. Jag tycker inte att man ska säga sådana ord till varandra för man vet inte om den personen tar ila åt sig.

Pappan var väldigt orolig för sin dotter och dottern var ganska sur på sin pappa för att han brydde sig. Sen tyckte jag att en vuxen person ska säga hora till sin dotter bara för att man är orolig.

Dem elaka killarna vara bara omogna och helt dumma i huvudet.

Det hennes kompisar gjorde mot henne var inte häller snällt. Om man är vänner ska man stötta varandra och inte prata skit bakom ryggen. Jag tyckte att filmen gick ut på att man inte ska göra det som dem gjorde i filmen.

Sandor / Ida
En väldigt dramatisk film för att dem först blev i hop med varandra och sen så  så gjorde dem slut och sen så blev dem i hop igen och sen slut och sen i slutet så blev dem i hop igen. En upp och ner film.

Ida tyckte jag skulle ta hand om sin mamma mer och inte festa så mycket som hon gör. Men jag förstår att hon inte vill ta hand om henne jämt och ständigt. Men jag tyckte att hon kunde spendera lite tid med sin mamma istället för att festa.

Sandor var en tråkig person för han skrattade typ aldrig, han låter sina föräldrar styra över hans liv och han lyssnar på sina föräldrar hela tiden. Man brukar inte lyssna på ens föräldrar om dem inte har nått som man vill ha.


/// Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar