tisdag 28 februari 2012

FILMANALYS BY MIKAELA

Little miss sunchine!

Jag gillade inte filmen för att man bara såg när dom åkte runt i sin bil.
Jag tycker inte den värkade så värklig, för att så många k
orkade människor kan inte vara släkt och jag kan inte förstå varför någon var som dom var.
Jag skulle inte kunna kolla på filmen igen för den var inte spännande.
Jag tycker hennes farfar var elak som lärde henne den dansen och inte sa något till någon så hon fick stå på scenen och skämma ut säg själv.

Hipp hipp hora

Filmen var helt okej men jag har sätt bättre filmer!
Jag tycker det var elakt av killarna att uttnytja henne eftersom det var hennes första fylla!
Jag tycker att hon är stark som vågar fortsätta att gå till skolan. 
Det som var roligast i filmen var när läraren pratade med Sofie och hon dampade lite och när en tjej hällde läsk över en annan tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar