tisdag 28 februari 2012

Filmer

Jag gillade ingen av filmerna så mycket men om jag tyckte den bästa filmen var nog Little Miss Sunshine för den var rolig och det hände lite roliga saker som att farfarn dog det kunde man ju inte direkt tänka sig att den gubben skulle göra det gör ju hela filmen på ett annat sätt alla i filmen hade olika problem dottern ville dansa. Mamman ville att dottern skulle vinna. pappan ville att alla skulle vara en vinnare och att hans projekt skulle lyckas. Brodern vill bli pilot men det gick ju inte hem. Farfarn har sitt problem för sig han minns jag inte riktigt vad han hade för problem. Men morbrorn ville ju inte leva men det löste ju sig. Men jag tyckte filmen var bra och det hände saker. Jag gillade ena karaktären morbrorn och så gillar jag den på grund av att den är en komedi.

hip hip hora
Denna filmen tänkte jag på hur vi är mot varandra men jag kan inte alls säga att våran klass beter sig så här filmen var nog lite för överdriven för min smak men den dög. Den var dock lite overklig för jag tror att sätter man upp lappar på någon över hela skolan så reagerar nog lärarna och framför allt hennes pappa som också borde märkt det.

Sandor/Ida
Denna filmen var riktigt tråkig då denna filmen var mycket överdriven för jag tror inte man går in på datorn och börjar chatta med någon på internet då den personen man chattar med kan vara ett pedo eller något men det händer ju att folk gör det med. Men den var mycket tråkig och inte i min smak. Jag gillade inte karaktärerna och den för konstig eller vad man säger.

Alla
Filmerna är ju väldigt olika då en är komedi och 2 stycken är drama så komedin var ju rolig och så medans dramarna var mycket jobbiga att titta på då det inte är min typ av film så jag skulle inte rekomendera dom filmerna till någon. Men det är ju väldigt svår att jämföra dom men alla hade ju sina problem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar